Obrazek 1

Obrazek 1

Személyes - Hova tűntem? Lesz folytatása a fordításnak?

 Kedves Mindenki!

 Marcsi, Hedvig, Fruska és mindenki, aki érdeklődött, hogy mégis hova tűntem, mi lesz a fordítással, igekszem most röviden válaszolni:

Miért nem jelentkeztem?

 Először eltűntem, aztán egyszerűen olyan lelkiismeretfurdalásom volt, amiért az ígéretem ellenére majd fél évre cserben hagytalak titeket a fordításommal, hogy nem is tudtam felnézni se a blogra, se ÁÉ-ra. 

 Tudom, kommunikáció, meg minden szerint ez volt a legrosszabb döntés, amit tehettem felétek. Még ha semmi biztosat nem tudtam volna mondani a fordítás folytatásával kapcsolatban, attól függetlenül illett volna válaszolnom arra, hogy miért hagytam abba.

Miért hagytam abba?

 Sok minden történt a magánéletemben, úgy éreztem lebegek megoldhatatlan dolgok között.


Be fogom fejezni a fordítást és mikor?

 Igen. 2 hete újra összeszedtem magam, hogy szembenézzek ezzel a fordítással. Letudtam a vizsgáimat és ezen a hétvégén neki is fogtam az 5. résznek.

Jelentem, jelenleg felúton járok és ma megpróbálom befejezni!


 Szeretnék a nyáron 1 rész / hét ütemre beállni. Még én se láttam végig a sorozatot - nagyjából 2-3 résszel járok előttetek, hogy lássam, van-e valami jelenet, aminek érthetőségét befolyásolhatja az adott részben a fordításom. Szóval én is nagyon szeretném már tudni, mi fog történni.

Mi lesz, ha mégse? Ha megint abbahagyom?

 Ezt a sorozatot mindenképp befejezem! De sokkal körültekíntőbb leszek a következő választással, hogy mikor és mit, ha fordítok. (például filmeket választok inkább)
 Emellett megígérem, hogy nem tűnök el szó nélkül. Bármi történjék, írni fogok itt, vagy ÁÉ-n. Túlságosan belemerültem a saját helyzetembe és igazából nincs mentségem, hogy miért nem vettem a fáradságot, hogy írjak, hogy szüneteltetem a fordítást. De ezt csak most érzem így. Néhány hete... még közel se voltam ilyen stabil érzelmileg, hogy a fordításra és a nézőkre gondoljak.

 A feliratok továbbra is ÁÉ-n lesznek elérhetőek és nem sokkal később online is, a szokott helyen.

 Köszönöm azoknak, akik kitartottak - akik nem átkoztak el nagyon ^.^" és remélem, a hosszú kihagyás ellenére is sikerül végül együtt befejezni ezt a sorozatot.
Zsazsi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony